כפי שפורסם בגלובס, ייצא בקרוב המכרז על תקציב הפרסום לרכבת ישראל. להבדיל משנים קודמות, המכרז יתמקד הפעם בפרזנטציות מבלי לכלול מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה.
ההתקשרות עם חברת יהושע TBWA היתה אמורה להסתיים כבר בחודש יולי האחרון, אך זו הוארכה עד למקסימום האפשרי על פי חוק חובת המכרזים של חברות ממשלתיות. במשך שנים הפרסומים של הרכבת התמקדו בתוכן אינפורמטיבי, אך בשנת הקורונה האחרונה השתנה המהלך עם קמפיין רחב בכיכובו של השחקן והיוצר יוסי ואסה.
שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email